Åter på Bästkusten

Igår landade vi i Gbg efter en lite jobbig bilresa. Meja tycker inte om att åka bil om man säger så...
Eftersom vi ska ha visning på lägenheten när vi är borta fick vi putsa den från golv till tak innan vi åkte och jäklar vad fin den är nu. I söndags fick Jonas städa lite själv och jag och tjejerna passade på att träffa våra kompisar på söder. Precis som en söndag ska vara med fika och massa barn som leker :).

Nu ligger jag och latar mig i soffan medan meja sover. Livia är och matar änder med sin mormor och Kjell och Jonas är ute och springer.
Om några timmar är det dags för 80-årskalas för min kära mormor. Bra start på Gbg-semestern :).

 

Vi fick pausa många gånger på väg mot gbg och springa av oss lite :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: