Inlämningar, spa och tokigheter.

Andra av tre arbeten inlämnat och redovisat! Känns gött! Nu ska jag bara analysera Facebook lite och göra två tentor innan terminen är slut :) jag gillar dessutom min nya klass mer och mer och ÄLSKAR att jag får träffa barnen så mycket!!! Så ja, allt känns fint.

I helgen var jag och Jonas på Skepparholmens Spa. Så fantastiskt skönt och mysigt! Vi åt massor av gott (avslutade min inget-gott-månad två dagar för tidigt, men det var jag värd), solade, badade och bara njöt! Ja, vi hade supertur med vädret och fick tom varsin liten bränna :)
Så uppskattad julklapp från svärisarna! Tusen, tusen tack!

Och annars händer det massor hela tiden, speciellt med barnen och jag hinner inte (eller prioriterar annat) att skriva om det, men så är det nu.
Meja har tagit typ fem steg, men väljer ännu att krypa. Just nu har hon tandsprickning och därför haft hög feber i två dagar. Hon har börjat äta mer och mer själv och tigger mat som en hund så fort någon annan äter. Hennes favoritsysselsättning är att klättra, speciellt på lilla gungstolen i deras rum.
Livia klippte sin egen lugg i lördags alldeles sne. Hon är just nu väldigt trotsig och vill bestämma typ allt. Hon älskar verkligen att värmen är här och hennes nya favorithäng är baksidan på vårt hus.
Lite så...

Här får ni en bild på utsikten från vårt hotellrum plus två tokiga tjejer!



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: