En ynka vecka kvar...

Sista dagen på jobbet innan efterlängtad semester!!!
Jag har inte skrivit här på länge nu. Vet inte varför...bara därför.
 
Imorgon är det en ynka vecka kvar tills att jag blir fru Hedberg och allt börjar falla på plats. Än finns en del pyssel kvar att göra, men jag är inte så orolig.
I lördags blev jag överraskad av mina fina vänner och systrar med en möhippa. Det blev en dag jag aldrig kommer att glömma och jag känner mig så lyckligt lottad att ha så underbara människor, som fixar så fint till lilla mig, i mitt liv. Tack alla fantastiska!!!
 
 
Det är så mycket som hänt de senaste veckorna och allt är så himla bra just nu. Det är den här känslan jag längtat så efter så länge. Att bara känna sig genomlycklig. Och bättre kommer det bara bli. Nu väntas en vecka av sista förberedelser, sen bröllop, bröllopsresa, semester med barnen i gbg och Danmark och så avslutar vi sommaren med inte mer än två bröllopshelger i Malmö och Karlstad. Det kan ju inte bli bättre!!
 
Det bästa är att allt detta ska jag göra med denna fantastiska man, som snart är MIN man :).
 
 
Puss & kram!!!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: