GI-paj

Äntligen helg och på måndag åker jag och Livia till Gbg. Jag har sett fram emot denna helg länge. Ikväll ska vi nämligen på 30-årsfest för Ida och imorgon ska vi på visning på ett hus som känns superbra. Meja har inatt sovit hela natten utan att vi behövt stoppa i nappen. Så sjukt bra, även om hon vaknade vid fem som vanligt.
Ikväll ska vi som sagt fira Ida och vi ska käka tapas och det ska bli så himla gott. Även om det känns bra att äta bättre mat, så blir det lite tråkigt i längden. Igår gjorde jag en sk GI-paj och den var väl helt ok, men helst hade jag väl slängt i mig något gott efteråt. Det var ju ändå fredag. Jag höll mig, men ikväll får vi se... Det är ju egentligen de där onödiga på vardagar jag vill sluta med. Tror inte att jag äter så mycket onyttigt egentligen, eftersom det inte syns något på vågen, men det är väl ändå bra att skippa sockret ett tag till.
Livia gillade inte pajen igår, iallafall inte pajskalen. "Det här är inte riktigt min smak" sa hon, haha! Fin blev den iallafall:

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: