Uppdatering från veckan

Det rullar på med skola, träning och familj. Barnen är, kors i taket, friska trots att det gått magsjuka på dagis. Meja har en liten släng av ögoninflammation bara, men den går nig över snart. Det är full fart på henne ändå. Hon ska in överallt och sträcker sig efter allt. Än går hon bara om hon håller i sig och kan stå en stund utan och det känns inte som att hon kommer släppa tagen än på ett tag. Barnen sover nu i samma rum på nätterna och det har faktiskt gått jättebra. Första kvällarna fick vi springa in många gången, men nu sover meja riktigt bra och Livia vaknar aldrig. Däremot har meja börjat vakna kl 5 och då vaknar även Livia ibland. Men, men. Det är ändå bättre!
Skolan går riktigt bra och jag känner att jag har bra koll på läget. Nu när de flesta föreläsningar är över börjar hemskrivningsperioden och det är det som jag tycker är roligt :)
Träningen har legat lite lugnt senaste veckan. Tränade bara en gång förra veckan, för jag har känt stress med skolan och behövt läsa mycket, men denna hoppas jag komma iväg iallafall en gång till. Maten har jag klarat väldigt bra. Inga godsaker och mycket mindre kolhydrater. Bakade ett GI-bröd i lördags som jag kan äta, så jag skippar de inte helt. Än har det inte hänt så mycket mer på vågen, men det kommer nog och även om det inte skulle göra det så är jag ändå nöjd med att ha nått mitt mål :)

Några bilder från senaste veckan och helgen, då mamma var här och vi åkte ut till Hällasgården och njöt av våren:



1 Lena

Åhh blåsippor också. Nu är det vår :)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: